කොමෙන්ට්ස් දැමීම සම්බන්ධවයි.

ඔබගේ අදහස් ඉතා ගෞරව පුර්වකව අගය කරමි. කරුණාකර කෙලින්ම හෝ ව්‍යංගයෙන් (උදාහරණ ලෙස මුලට හෝ අගට තරු ලකුණු සතිතව) නරක වචන (කුණුහරුප) යෙදීමෙන්වලකින්න

Friday, May 21, 2010

කිරි අම්මා...

බ්ලොග් එකක් ලියනවා කියලත් සැහෙන දවසක් ගත වුණා. එත් ලියන්න හරි හමන් දෙයක් ඔලුවට අවේ නේ.

පෙරේදා ඉතා විශේෂ දවසක්. මගේ උපාධි ප්‍රධානෝත්සවය. මම මගේ උපාධිය ගන්නේ අවුරුදු 7 ක් පරක්කු වෙලා. ඒකට හේතු ගොඩක් තියනවා. හේතු මෙතන කියන්න ඕනේ නේ. එත් පෙරේදා  දවසේ මත එක්ක ඉන්න ඕනෙම චරිතයක් මාත් එක්ක හිටියේ නේ. ඒ මගේ කිරි අම්ම (අප්පච්චිගේ අම්ම. ). කිරි අම්ම තමයි මම පන්තියේ පළවෙනිය වෙලා, stage එකට නැගල report එක ගන්නවා බලන්න යන්නේ හැමදම. ඒ හැමදාම කිරි අම්ම අඩනවා.. සතුටට... ඒ තරම් සංවේදී චරිතයක්....

ආදරණීය කිරි අම්මේ, ඔබට නිවන් සුව.

1 comment:

  1. ප්‍රියයන්ගෙන් වෙන්වීම දුකක් නේ අයියා

    ReplyDelete